mandag 31. august 2015

Siste august

Da har vi kommet til siste dag i august.
Herregud så fort denne måneden har gått! Tror det er fordi jeg har vært mye på reise at det føles som vi akkurat hadde juli. Men selv om vi akkurat har bikket over til høst er jeg allerede i planleggingen av neste års turer.
Jeg liker jo å få mest ferie ut av minst feriedager så da må man planlegge litt.

Selv om jeg overraskende nok er blitt veldig glad i å kjøre bobil og gjerne skulle tatt en bobil tur nedover europa , så blir det nok litt langt unna. Vi har lenge snakket om å fly til sør tyskland eller nordlige Italia, leie bil også kjøre litt rundt omkring.
Dette er faktisk den eneste ferieplanen vi har tenkt på for neste år.

Jeg vil jo gjerne til Peru, men dit vil ikke kjæresten. Jeg vil gjerne til India, meeen dit vil han heller ikke. Og sånn fortsetter lista ;)
De fleste stedene jeg har lyst å besøke ligger jo langt unna og krever nok litt mer ressurser. Og nå begynner snart alle reisemålene på den orginale reiselista mi å bli krysset ut. Jeg tror det bare er 3 igjen: Peru/Galapagos, safari i Afrika, og Maldivene. Jeg har jo fått krysset ut både Kina og Japan i år så det er jeg ganske fornøyd med. Den utvidede listen min er jo såklart myyyyyye lengre ;)
Det som overrasker meg mest at jeg ikke er så opptatt av å reise til USA, det er egentlig svært lite med Usa som tiltrekker meg, men mulig det blir en liten tur dit likevel til neste år. Det er jo en fin base for å komme seg enten på cruise eller generelt rundt omkring i karibien.




Ingen kommentarer: