søndag 16. august 2015

Snart jul?

Tjaaaa... vi er kommet halvveis i august og akkurat nå har vi et fantastisk flott vær, mens jeg tenker på julegaver...
hehe
Jeg har jo de siste årene prøvd å handle julegaver jevnt gjennom hele året, og julegavene for 2015 startet jeg på før jul 2014! Det var ikke helt med vilje, men jeg hadde glemt at jeg hadde kjøpt julegavene allerede så jeg kjøpte julegaver og oppdaget etterpå at det hadde jeg allerede gjort. Så da ble de julegavene flyttet over til 2015 ;)
Nå er jeg ca halvveis i julegavehandlingen og nå er det bare alle vanskelige og alle barn igjen.
Jeg prøver jo å finne gaver som jeg tror mottaker vil like, derfor er det greit å ha god tid på handlingen sånn at jeg slipper å løpe rundt rett før jul i panikk.

Det er som regel min kjære som er vanskeligst å kjøpe gave til så i år vurderer jeg å foreslå at vi bare kjøper en symbolsk gave til selve julaften også reiser vi heller på en storbytur etter jul.

Det er nesten litt trist å skrive om jul når det er flott sommervær, så jeg tror jeg stopper her for denne gang.

Ingen kommentarer: