lørdag 5. september 2015

Flatt batteri

Det føles ut som batteriet er helt tomt. Høsten kom med et smell og all energi ble sugd ut av kroppen. 10 grader og regn....... yei.. Det er underlig at man kan være så sliten av ingenting. Bare en måened siden jeg var i Hellas, så mulig det er det vanlige "etter-syden-depresjonen" som er kommet. Har vurdert å begynne med å ta solarium fremover, men det er sånn tiltak, mørketiden kommer snikende snart og man må vel bare gjøre det beste ut av det.

Jeg beundrer folk som har masse energi hele tiden. Som maler om stua for fjerde gang på 14 måneder, som snekrer, vasker eller styrer med et eller annet konstant. Jeg blir nesten litt svett av å lese/høre om disse supermenneskene, men det er beundringsverdig at de gidder.

Idag skulle vi innom en butikk så jeg lure min kjære med på en møbelbutikk med det samme.
Jeg så nemlig en sjenk der da jeg var innom som hadde vært perfekt i stua vår. Ja bortsett fra fargen da, den måtte muligens vært malt om. Men størrelsen var helt perfekt, 2 meter lang og med 15 skuffer.

Men det ble ikke kjøp. Kanskje en annen gang. Jeg forsøker jo å selge unna en del ting vi har liggende som ikke blir brukt. Nye ting, som jeg ikke har lyst til å selge til gi-bort pris, så når jeg får solgt unna det så blir det kanskje kjøpt inn noe nytt, stort til huset.

Tja.. mer positivt innlegg kommer en annen dag ;)

Ingen kommentarer: