mandag 7. september 2015

Irriterende app

SÅ utrolig irriterende at jeg ikke får lastet opp bilder med blogspot appen!
Jeg har veldig sjeldent med meg noen av kameraene til daglig så jeg bruker mest telefonen til fotografering. Og det er så tungvindt å ikke kunne laste bildene opp via appen, jeg må laste de over via kabel eller sende de på mail til meg selv, eller laste de opp på facebook via telefonen også lagre de på pcen derfra. ..

Idag har jeg forresten sluttet å spise brød o.l. igjen. Det er ikke verdt vondt i magen så nå skal jeg prøve meg en måned uten tradisjonell brødmat (hvetemel) og se om magen får det bedre. Melk blir jeg kjempe dårlig av, så det drikker jeg ikke lengre (forutenom en gang i året, et lite glass, lillejulaften til grøten.(logikken her er at jeg uansett kommer til å bli dårlig av grøt så da kan jeg likesågodt drikke melk også...) I samme slenge skal jeg kutte ned på sukker, så får vi se hvordan det går. Jeg prøver bevisst å ikke kalle dette for lavkarbo. Det har jeg prøvd før, det funker så lenge man greier å holde seg til det. Jeg spise egentlig ganske sundt hvis man ser bort fra enorme mengder sjokolade og lettbrus, men jeg blir dårlig av hvetemel, hvetemel i kombinasjon med sukker og gjær (da blir jeg nesten helt ødelagt), og melk i flytende form og innimellom også i saus form. Men alle gode ting inneholder jo sukker, og ofte melk og mel også, men jeg skal gjøre et forsøk å se om det har noe effekt :)



Ingen kommentarer: