mandag 28. september 2015

Litt lodge

Jeg har jo ofte skrevet om min splitta personlighet når det gjelder interiør og innredning. Jeg liker det lyse, skandinaviske. Industriell stil, maksimalisme, minimalisme, gammeldags, moderne, mye farger, lite farger, rene linjer osv. Jeg liker med andre ord litt av nesten alt (noen unntak finnes jo;)

Da vi flyttet hit hadde jeg tenkt å ha en slags lodge stil på hovedsoverommet. Beiset treverk, tregulv, skinn/pels, lunt osv. Istedenfor ble det grått, grått og grått ;)
Nå har vi per idag ikke flere bo-rom igjen sånn at jeg kan lage lodge stil, men vi skal jo en eller annen gang i fremtiden bygge om på det siste soverommet, badet og gangen så kanskje det blir lodge da! I mellomtiden koser jeg meg med googling av fine lodger.


                        Bildene er lånt fra Lyngen Lodge i Kåfjord. Anbefaler å ta en titt der. Ser flott ut!


Ingen kommentarer: