tirsdag 20. oktober 2015

Hei tirsdag

Idag har jeg hatt min andre dag i min nye jobb. Var kjempe sliten etter gårsdagen og temmelig sliten etter dagen idag, men jeg skal nok holde ut denne første uka som er litt mer intens enn det vil bli til vanlig.

Meeeeeen det jeg egentlig skulle si noen ord om er et helt fantastisk produkt jeg prøvde igår.
Da vi var i Japan i februar kjøpte jeg med meg alt mulig av salver, kremer, plaster osv som hjelper på ømme muskler. Etter gårdagen på jobb kjente jeg at det svei både her og der, så da bestemte jeg meg for å prøve et av plasterene som jeg kjøpte. Hadde ingen aning om hvilken virkning det skulle ha for alt står jo på japansk. Vel, plasteret ser ut som et litt tykt damebind. Ja.... man kunne lett tatt feil. Men det som er super flott med dette plasteret er at det er varmeelementer i det! Det varmer lenge, og limet er bare i hver ende noe som er veldig fint for meg som tåler lim fra teip og plaster veldig dårlig.
Da jeg voknet i morrest var alle muskelsmertene borte fra området som jeg hadde plastret!! Så for sikkerhetsskyld skal jeg klistre på et plaster i kveld også :)

Vi kjøpte også noen magnetplaster i Japan som fungerer litt som akupunktur trykk. Veldig fine de også :) Konklusjonen er hurra for Japan! Nesten så jeg vurderer å ta meg en tur tilbake snart på shopping av plaster og annet snacks ;)

Ingen kommentarer: