søndag 25. oktober 2015

Kjedelig

Det er ikke så veldig ofte jeg kjeder meg veldig, men akkurat nå er det veldig kjedelig!!
Når jeg kjeder meg så surrer jeg rundt på finn.no. Og det jeg la merke til idag er at folk selger ting og omtaler de som "hytte ting". Altså hytte sofa, hytte møbler, hyttekjøkken osv. Felles for alle hytte tingene er at det er mindre pene ting. Hvorfor skal man ha stygge ting på hytta?! Det kan jeg ikke forstå....

Igår fikk jeg sesongens første pinnekjøtt middag. Pinnekjøtt er vel en av få ting jeg kunne spist flere ganger i uka!

I saken med den veldig sinna naboen har han skrevet brev til kommunen der han krever erstaning for en rasert eiendom og sier han skal flytte. Vi skjønner enda ikke hvor eiendommen hannes er rasert, så jeg slenger med et bilde så kanskje noen andre kan forklare det...


Ingen kommentarer: