mandag 19. oktober 2015

På jobb!

Når dette innlegget publiseres så sitter jeg på jobb!
Ja på jobb!! hoho
Jeg er begynt å jobbe litt igjen :)

Det er sykt vanskelig å få jobb innenfor mitt fagfelt her i nærheten, og det hjalp jo ikke akkurat på at oljebransjen fikk en knekk.... Og jeg trenger arbeidserfaring innenfor mitt nyeste fagfelt så forrige helg sendte jeg en mail til et firma og sa at jeg hadde lyst å jobbe der. På tirsdag var jeg innom på en slags jobbintervju, på fredag skrev jeg under på kontrakten og idag sitter jeg her med en av de beste kontorutsiktene i hele byen! (etter min mening)
Og det beste av alt, jeg skal jobbe med det jeg er utdannet til! Vet ikke om det kan bli så mye bedre enn det.
I første omgang er jeg ansatt for 3 måneder, og skal jobbe litt etter evne og eget ønske noe som passer meg helt perfekt.
Dette kommer til å bli innmari gøy!

Ingen kommentarer: