søndag 18. oktober 2015

Sunday is a funday

I allefall for min kjære som har lekt seg med gravemaskinen idag.
Jeg skulle jo egentlig lære meg å kjøre gravemaskin i sommer, men det ble ikke noe av. Men nå få jeg forhåpentligvis muligheten til å lære det, får bare håpe ikke det kommer snø og frost helt enda.

Aila driver fremdeles å plager meg om natta. Håper snart denne løpetia er over for jeg holder på å bli gærn av all piping, uling og utgåing om natta. I natt styrte hun på til halv 4 ish, da snek jeg meg i en annen seng, men det gikk ikke så lang tid før hun kom diltende etter meg. Jeg blir helt koko av å få så lite søvn. Det føles som om en traktor har kjørt over meg hver eneste morgen.

Sånn bortsett fra lite søvn og mye nattlig aktivitet så går det greit om dagen. Jeg er snart ferdig med å kjøpe julegaver så hurra for det! :)

Ingen kommentarer: