fredag 20. november 2015

Akk....

For et par uker siden fant jeg ut at jeg måtte kjøpe meg en ny bukse. En stort problem med mange av buksene jeg har er at de går ut mellom en til to størrelser etter at jeg har brukt de litt. Altså de passer helt fint når de er nyvasket, men etter en times bruk må jeg gå rundt å trekke de opp for at de ikke skal gli ned. Vel.. jeg trengte en bukse å bruke på jobb som ikke ramla nedenfor rumpa, så jeg var innom en butikk å prøvde en. Joda, buksa passet men jeg ventet på at det skulle komme kundetilbud så jeg kjøpte den ikke.

Så kom tilbudet på sms, jeg dro avgårde, kjøpte buksa i samme størrelse som jeg hadde prøvd, som da var en størrelse mindre enn det jeg egentlig hadde tenkt. Så kom jeg hjem og tok av lappene og skulle kle på buksa. Jeg fikk den ikke på!!!! Hærregud tenkte jeg, jeg har lagt på så mye på en uke at jeg ikke får buksa ordentlig på. Jaja, penger utav vinduet tenkte jeg og pakket buksa nederst i skuffa.
Idag tenkte jeg at jeg skulle prøve den på igjen for å se hvor mye for liten den var. Jeg halt og dro, og fikk tilslutt buksa på. Men det var jammen en ubehagelig opplevelse, så jeg fant ut at jeg bare skulle hale og dra den av igjen. Som sagt så gjort, og da oppdaget jeg det. Buksa var jo en størrelse mindre enn den jeg hadde prøvd! Jeg er helt sikker på at jeg tok riktig bukse i butikken så jeg tror den må ha vært feilmerket! Gukkor glad jeg ble! hehe
Buksa var jo egenlig 2 størrelser mindre enn det jeg burde ha kjøpt. Jeg tar dermed neste sjokolade med god samvittighet ;)

Ingen kommentarer: