fredag 20. november 2015

Her skal vi bo:

Jeg elsker litt uplanlagte, spontane turer og er veldig glad for at min kjære har en fleksibel arbeidsgiver som gir han fri når jeg har lyst å reise ;)

På denne reisen skal vi bo her:
Jeg har jo alltid bestemmelsesvegring når det gjelder hotell valg, denne gangen stod valget mellom tre hoteller i samme gate. Et billig, og to litt dyrere. Vi valgte til slutt Novotel kjedens hotell. Fordi det har badekar :) Jeg elsker å ta meg et langt bad når jeg har vært ute å trasket i timesvis. Jeg har ikke bodd på et Novotel hotell siden jeg var i Nice sammen med min kusine for mange år siden. Hun jobbet da i kjeden og vi fikk dermed rabatt på oppholdet. For tre netter betaler vi litt over 2000,- som er en fair pris. Vi vurderte jo London, og der måtte vi sikkert ha betalt 3 ganger så mye for samme hotellet.
Vi gleder oss til tur! :)

Ingen kommentarer: