onsdag 18. november 2015

Hytte interiør - lamper

For en stund tilbake skrev jeg at jeg ønsket meg flere rom å pusse opp, for jeg manglet et lodge-stil rom. Nå har jeg plutselig fått mange rom, men er litt usikker på om det egner seg med fullstendige lodge. Vi renoverer jo på lavbudsjett og f.eks. brede panelbord er dyrt,

Jeg er jo veldig for å ha det sånn som man liker, og ikke sånn andre har det eller følge trender. For hytta har jeg en visjon i hodet mitt, men den må tilpasses ting vi har fra før. Vi har f.eks mange betonglamper som vi ikke har brukt som vi bør bruke før vi kjøper nye. Jeg elsker jo morsomme lamper, og har noen liggende på lagring. Men jeg har lyst på en ny lampe til hytta.

Noe a la dette:



Alle disse ovenfor er fra Ellos.


Mens denne er fra Christiania belysning.

Har også lyst på en eos fjerlampe, men vi får se. Det er litt tidlig å tenke på interiør, vi er jo ikke kommet så langt i prosessen. Vi har jo egentlig ikke overtatt hytta engang ;)





Ingen kommentarer: