tirsdag 24. november 2015

Hytteri - hyttera

Helga gikk ikke helt som planlagt.
Jeg ble syk, og kom meg ikke engang hjem på søndag. Igår måtte jeg bare dra på legevakta, crp var 177 og de vurderte et øyeblikk å sende meg på sykehuset. Vel, jeg slapp heldigvis det men fikk en kraftig antibiotika kur. Og nå er jeg kommet meg hjem, har tilholdssted på sofaen under dyna.....

Det ble ikke så mange bilder av hyttearbeidet. Men vi fikk nå gjort litt likevel. Skiftet stoppekran, isolert en god del på begge soverommene, revet panelen i stua (tusen takk for det papsen!), revet taket i kjøkkenet og ryddet en del. Vi fikk solgt den gamle kjøkkeninnredningen, fjernet den gamle varmvannstanken, og den gamle steikeovnen.

Legger ved noen bilder fra kjøkkenet etter at vi fikk tømt ut siste rest av innredningen.


Kjøkken og stua + litt er nok mindre enn stua vår her hjemme, så jeg håper det går relativt kjapt å pusse opp. Eller kjapt og kjapt. Vi skal sette inn en del flere og større vinduer, men det må vi søke om først så det blir vel ikke gjort før til neste år. Vi har kjøpt vinduene, så de står klar! Så skal nytt tak og gulv legges. Veggene må fikses. Begge langveggene skal ha panel eller plank. Veggen mot sjøen (der vinduet på de nederste bilde) skal bli hvit, så skal det opp en liten vegg eller kanskje to med litt tapet, kjøkkenet får resten av kjøkkenflisene vi har her hjemme osv. Det vi må finne tak i er gulv!

Til helgen skal vi på julebord så da blir det hyttefri!
Vi er nesten ferdig med å rive, så nå skal vi forhåpentligvis begynne å bygge litt.

Ingen kommentarer: