mandag 7. desember 2015

Beistest del 2

Jeg driver jo å tester ut forskjellige beisfarger til hytta, for jeg vil gjerne at det skal bli så perfekt som det kan bli når jeg for første gang skal ha panel på vegger.
Nå kunne vi pussa opp hytta med å smekke opp ferdig malte plater på veggen, men det er verken fint, hytteaktig eller personlig så vi går heller for en "vanskelig" løsning med tapet, panel og annet som vi (jeg;) synes er fint.

Her er i allefall beisen som jeg har testet nå. Delen til venstre på det øverste bilde har et strøk gullmaling over beisen.



Fine tapeten! Tror det blir å passe fint sammen?


Jeg er usikker på om vi har nok tapet til begge soverommene for i utgangspunktet har jeg vel bare kjøpt til et, så det kan hende at jeg må finne en annen tapet til det andre.  Dette er nok kanskje ikke helt hyttestil, men panel er vel litt hytte så jeg tror det er innafor.

Gleder meg til å beise! Og ikke minst tapetsere ;)

Ingen kommentarer: