mandag 28. desember 2015

Hytte - stue

Vi fikk lagt panel på en vegg i stua. Den ene veggen vi skal ha panel på. Planen var å beise den i mokka farge, men nå er jeg veldig usikker. Vi fikk også lagt på spon på en vegg, men ikke den siste. På disse to har jeg tenkt å ha gullglitter tapet!
Min kjære mener at dette ikke er typisk hytte, vel det er jo ikke meningen at det skal være 100% hytte ;)

Vi har valgt å legge bred panel, skulle egentlig legge en annen type, men det var ikke lagervare, så da ble det denne.
Siden panelen er ganske dyr så har vi også gjort en aldri så liten endring på den opprinnelige planen om panel på den ene kjøkkenveggen. Nå blir det bare spon der som vi enten maler eller tapetserer. Har ikke bestemt oss helt enda. Dvs: jeg har ikke bestemt meg ;)
Jeg har en slags visjon i hode mitt, så får vi se om jeg klarer å få gjort visjonen om til praksis.

Ingen kommentarer: