tirsdag 8. desember 2015

Julestress?

Nå kan det virke som om julestresset er startet for mange.
Folk løper rundt i butikkene med listene sine, og krysser av etterhvert som de får handlet. Igår så jeg en dame som var veldig lur. Hun kjøpte sikkert gaver til slekta, og det virket som ALLE fikk det samme. Hun hadde en hel handlevogn full av knivsett/knivblokker, og alle i samme farge.
Så lett kan det gjøres! ;)

Jeg har bare 3 gaver igjen å kjøpe, i tillegg til gavene til mine aller nærmeste.
Av og til er det vanskelig å kjøpe gaver, men i år har det gått super lett. Jeg er opptatt av å gi "ordenlige" ting i gave, så selv om jeg ikke vet hva folk ønsker seg så prøver jeg å finne noe som kan være nyttig eller fint. Jeg prøver også å finne gaver som jeg ville likt å fått selv, og tror det er en fin regel å leve etter.

Nå sitter jeg her og lurer på hvor mange juletrær man kan ha i stua....
Vi har jo *kremt* 3 juletrær. Et stort som jeg kjøpte på salg etter jul ifjor som aldri har vært oppe, et som vi har hatt i alle år, og en lite som jeg kjøpte for å henge oppned i taket. Jeg har veldig lyst å ha et oppned juletre i år også, men jeg må nesten høre med min kjære om jeg kan få lov. I og med at vi har lagt nytt tak i trappa og dermed må lage nye hull der vi evt. skal henge opp treet .
Får høre hva han sier når han kommer hjem :)


Ingen kommentarer: