tirsdag 29. desember 2015

Lampeprosjekt

Jeg elsker fine lamper, og til hytta vil vi trenge en del lys.
Selv om jeg gjerne skulle hatt fine (les:dyre) lamper på hytta så må vi klare oss på budsjett. Dvs hvis vi holder oss på lavbudsjett på noen lamper så kan vi muligens fleske til med en eller to lamper til over 1000lappen.

Vi må altså gjenbruke en del av de lampene vi har liggende.
Men jeg vil jo likevel at de skal passe inn på et vis.

Da vi skulle leie ut hus2 kjøpte jeg to sånn ledninger som man henge på veggen.. (oi, dårlig forklart)
Da vi tømte huset for å leie det ut uten møbler så skrudde vi ned disse lampene der den ene er skrudd opp på soverommet vårt for der mangler vi fremdeles taklys. Den andre har ligget i en skuff å ventet på riktig anledning.
Vel, nå kom den.

Jeg kjøpte en kurv idag på HM Home til en 50lapp.
Den er blitt lampeskjerm, og vips så har vi en ny lampe til hytta.


For å få dette til måtte vi (Les: min kjære) lage større hull i toppen. Med litt tålmodighet så gikk det heldigvis, så nå vurderer jeg om vi skal lage en lampe til. Med større skjerm, ledning osv har vi så da må vi bare kjøpe en kurv til :)

Ingen kommentarer: