onsdag 9. desember 2015

Pakking

For andre gang i historien skal jeg (vi) reise med bare håndbaggasje.
Det er litt av en utfordring for en som eeeelsker å ha med mye klær.
Da vi var i Kina og Japan i vinter så hadde vi med oss lite i tilfelle det skulle bli shopping, så da fikk vi trent på å ha med lite på vinterstid.

Jeg er som vanlig veldig i tvil om hva jeg skal ha med....
Det er jo meldt +grader, men jeg haaater å fryse så jeg tenker at ullongs er greit å ta med uansett. Så er innendørs slumrebukse et must. Det samme er ullester! Jeg reiser aldri uten ullester!
Så tror jeg tar med en supertykk tights og en ullkjole. Skjørt, en halvpen topp, undertøy, og singletter, ullgenser... Buff og muligens en pels poncho. I tillegg til å pakke til meg selv så pakker jeg til min kjære så jeg har dobble pakkeproblemer ;)

I tillegg til klær har vi med oss guidebok med kart, penn, gps, bok, kamera, laddere. Tror kanskje vi tilogmed dropper paddene

Satser på å ikke handle julegaver så fremt vi ikke ramler over noe passende. Jeg har brukt mye tid på å lete etter gaver når jeg er på reise, men det har jeg tenkt å slutte med å heller se etter ting til oss selv. Tror ingen bryr seg om jeg har brukt tid på å handle i utlandet eller om jeg har gjort det hjemme...

Vi har heldigivis gratis parkering på flyplassen gjennom jobben til min kjære så vi slipper heldigvis å stresse med å ta taxi :) Tror det blir lite blogging fra turen, men vi får se om teknologien står oss bi eller ikke.

Ingen kommentarer: