onsdag 6. januar 2016

Maling

Siden vi gjorde en aldri så liten "design"endring av planene for hytta i jula så trenger vi maling til kjøkken/spise delen. Jeg har tenkt hardt og lenge på veggfarge og kommet frem til av vi skal gå for blått. Men hvilken blånyanse?!

Jeg hadde egentlig bestemt meg for Deco blue eller St.Pauls Blue, men så var jeg å hentet fargeprøver på disse, og da ble jeg veldig veldig i tvil. For disse ble jo veldig grå, og ikke blå. Så var jeg og fant en fargeprøve på fargen Jeans som virker mer blå.
Siden jeg ikke klarer å bestemme utfra fargeprøvene så skal jeg kjøpe maling også prøve meg frem.
Nå så jeg nettopp en reklame fra Jernia på tven med maling på tilbud så jeg skal dra i morgen å kjøpe et spann eller to eller tre. Jeg synes det er like greit å kjøpe et helt 3 liters spann istedenfor å kjøpe prøvebokser, spesielt når det er på tilbud, bare 159,-  pr spann.

Ingen kommentarer: