fredag 1. januar 2016

Nytt år, nye muligheter

Da har 2015 passert og dette året gikk helt ekstremt fort!

2015 var fylt av både opp og nedturer. Den største opplevelsen var kanskje turen til Kina og Japan i februar. En lenge etterlengtet tur, og en barndomsdrøm som ble oppfylt. 2015 hadde også mange andre reiseopplevelser selv om de kanskje ikke var like spennende som turen i februar så ga de mye glede. I tillegg til turer ut av landet ble det også mange turer i nærområdet, cache tur med bobil til innlandet samt nesten en ukes tur til Mo. To runder på hvalsafari fikk jeg også oppleve.

Sånn ellers bestod 2015 av den vanlige dosen sykdom, i tillegg fikk jeg et tre over nakken da vi drev å sagde ned noen busker i mai. Den evinnelige nabokrangelen må jo også nevnes på minussiden.

På den andre siden kan man nevne hyttekjøp, ny jobb og forhåpentligvis en "medisin" som fungerer for min kropp.

Tjaaa... hva skal skje i 2016?
Vi har ikke booket en eneste flybillett for 2016! Men jeg regner med at vi skal klare å komme oss ut på tur etterhvert. Forhåpentligvis blir det en langtur i år til litt varmere strøk :)

Hytta vår skal vi bli ferdig med å pusse opp i løpet av året, forhåpentligvis første halvår.
Forhåpentligvis blir jeg også så frisk at jeg kan jobbe fulltid etterhvert.
Det blir med andre ord mye håp i form av "forhåpentligvis"

Nyttårsforsetter er som vanlig: spise mindre sukker, gå mer tur, finne flere cacher, reise til minst et nytt land.. og sikkert mange flere om jeg bare får tenkt meg om ;)

Godt Nyttår alle sammen! Måtte 2016 bli en opptur for alle og enhver :)



Ingen kommentarer: