mandag 18. januar 2016

Optimisme?

Jeg ble egentlig litt mer optimistisk med tanke på hytte etter at vi fikk revet restene av veggen og deler av peisen. Hytta (som egentlig er et lite hus, ikke en hytte) er jo veldig liten og smal, og jeg har sett med skrekk på hvordan vi skulle få plass til møbler på en fornuftig måte. Men har jeg et håp om at dette blir bra, selv om vi må bruke "reste"møbler ;)

Hadde jo et håp om at vi skulle få gjort ferdig hytta (utenom kjelleren) til sommeren, men jeg har innsett at det blir umulig når vi bare jobber med den i helgene, samt at vi mangler strøm og varme som gjør arbeidet vanskeligere. Heldigvis går vi mot lysere tid og kan dermed dra nytte av mer dagslys om ikke annet.

Jeg gleder meg veldig til vi er ferdig! Forsøker å finne tak i en billig badestamp som vi kan ha der, og håper det dukker opp en i løpet av våren. Hvis ikke får vi vel lage en stamp av et gammelt oppdrettskar :)


Ingen kommentarer: