lørdag 9. januar 2016

Sukker og mel

Jeg skulle jo egentlig slutte med sukker og mel på mandag, eller i allefall kutte kraftig ned på det. Istedenfor har jeg spist ekstreme mengder med "dritt" (sukker og mel) denne uken, noe som har gitt meg vondt i magen. Hvis jeg ikke skal spise sukker så kan vi ikke ha det i huset, for hvis vi har det så spiser jeg det. Så enkelt er det, og løsningen på problemet er jo å ikke ha det i hus. Så nå skal jeg gjøre et nytt forsøk med start på mandag.

Sånn i tillegg til dette "mat" prosjektet så har vi et "spise av fryseren prosjekt". Det betyr at vi må planlegge middag, noe som vi er kjempe dårlig til. Foreløpig går dette prosjektet ganske bra. Men det betyr også at vi må ha mat til middag som vi egentlig ikke har lyst på akkurat der og da. Nå blir det middag fra frysa i allefall helt til og med torsdag. I tillegg til middag må vi også spise opp alt av rundtstykker før vi kan kjøpe brød. Samme med is og andre greier.

Det siste prosjektet vi har på gang starter også på mandag. Det er det min kjære som har satt igang, og det går ut på 30 minutter aktivitet HVER dag. Så det blir jo interessant.....

Ingen kommentarer: