tirsdag 16. februar 2016

Bukseløs

Igår oppdaget jeg at den siste favoritt buksa mi er begynt å rakne... Å det er helt krise. Vel, det er ikke så rart siden buksa er i allefall 4 år, men problemer er at den andre favoritt buksa mi også synger på siste verset, og den har allerede vært reparert to ganger.
Bukse nr 3 er også raknet, men bare i lomma foreløpig så den holder forhåpentligvis ut året.

Jeg har bestilt en ny bukse fra Ellos til litt over 100 lappen, og idag måtte jeg krype til korset å kjøpe en ny dongeribukse også. Den kostet 270,- som er laaaaaangt over det jeg bruker pr bukse, men den er forhåpenligvis av god kvalitet.

Sliter med å finne bukser som er passelig. 90% av alle bukser er jo for lange, men neste gang jeg finner en super ny favoritt bukse så skal jeg kjøpe opp en hel haug så jeg slipper å bli bukseløs. 

                                                                Bilde lånt fra Ellos.

Ingen kommentarer: