torsdag 18. februar 2016

En lur ide?

Jeg har egentlig litt lyst til å male om soverommet, men det har ikke min kjære.
Men problemet med å skulle male om er veggen som har strikketapet. For jeg har ikke lyst å kvitte meg med den sånn riktig enda, men hvordan skjule den? (må skjules for å få det til å passe med ny farge)
Jeg har tenkt over dette en stund, og kom etterhvert på en løsning. En gardinskinne festet i taket, også kjøpe stoff eller gardin som man kan skjule tapeten med!

Igår da jeg var på Åhlens hadde det som nevnt tidligere 70% rabatt. Og der hadde de også gardinskinner. Så jeg kjøpte to til hytta, og idag kom jeg på min gode ide om skinne til soveromsveggen så da måtte jeg dra innom å kjøpe en til.

Så nå må jeg bare manne meg opp til malingsjobb. Men det blir ikke riktig enda, kanskje ikke før etter påske.


Ingen kommentarer: