onsdag 3. februar 2016

Planlegging

Jeg driver å sysler litt med planene for hytta.
Siden vi endrer romløsningen på loftet må vi tenke litt nytt i forhold til løsninger på senger og oppbevaring. Hytta skal vi jo både kunne bruke selv samt leie ut til turister i skisesongen, så den må dekke litt forskjellige behov.

Når vi nå har fjernet en vegg så må vi komme med en eller løsning for "rekkverk" til trappa.
Her tenker vi å lage en slags oppbevaringsløsning som rekkverk. F.eks. med kommoder, men jeg er litt usikker om det går så det må måles når vi kommer tilbake til hytta.

Sånn bortsett fra loftsplaner så er det kjøkkenveggen som skal bli blå. Må innerømme at jeg er veeeeeldig skeptisk til mine egne blå planer, men det er jo bare maling så man kan jo male over hvis det ikke blir helt som planlagt. Tror kanskje den veggen må bli blå neste gang vi er der sånn at jeg får planlagt litt videre. Brunt, blått og gull?!



Ingen kommentarer: