mandag 14. mars 2016

Ah.. finn.no < 3

Både jeg og min kjære er veldig fan av finn.no, og bruker det både til kjøp og salg.

Jeg har jo en slags plan om å ta spisebordet vi har her hjemme skal flytte til hytta. Jeg kjøpte jo bordet på brannskadesalg lenge før vi hadde pusset opp kjøkkenet, og jeg må vel innrømme at bordet er litt for stort for kjøkkenet vårt. Bordet er ca verdens fineste og jeg har ikke lyst til å kvitte meg med det, så jeg tenkte det kunne plasseres på hytta. Men vi må jo ha et spisebord, selv om vi nesten aldri bruker det.

Dermed har jeg trålet finn.no i flere uker på jakt etter et billig bord. Jeg tenkte å skaffe et rundt bord med ileggsplate, og idag dukket det opp et på gis bort.
Herregud man må jo bo på finn for å få tak i fine ting som gis bort. Jeg fikk etter mye om og men kapret bordet! Bord og 4 stoler. Stolene har jeg ikke bruk for, men bordet kan vi bruke her hjemme.
Stolene er jeg usikker på om jeg skal beholde til noen kreative prosjekter jeg har i hodet eller om jeg skal kvitte meg med dem.

Her er i allefall dagens finn kupp ;) Bildet er lånt fra annonsen.




Ingen kommentarer: