onsdag 30. mars 2016

Litt frem, og muligens tilbake

Det er vel ingen hemmelighet at vi har litt mye møbler her hjemme nå. En del skal på hytta etterhvert, men det blir jo som sagt.. etterhvert.

I slutten av påsken og i går har vi flyttet litt rundt på ting og tang i påvente av innflytningsklar hytte ,som sikkert ikke er klar før til sommeren så vi må vel bare holde ut med overmøbleringen noen måneder til....

Jeg hadde jo en fin plan om å flytte spisebordet vårt til hytta, men nå når min kjære mener at det blir for stort der også så måtte jeg jo finne en annen løsning. Så dermed snudde vi bordet. Det er egentlig 20 cm for stort til å stå sånn her, men jeg tror det fungerer likevel. På et vis.

 Gullpynten står egentlig et annen sted, men ble flyttet hit i går da vi flyttet om på stua.

Dette er egentlig sånn jeg hadde tenkt å ha det, jeg kjøpte jo møblene uten å måle, og dermed passet de ikke helt. Men planen var å ha konsollbordet der, også resten sånn her. Sofaen som står der tror jeg vi må kaste eller kvitte oss med. Den er rett og slett for stor.

Stua har vi også flyttet om på.
Her skal muligens en stol, samt et av vitrineskapene til hytta. Det store svarte som jeg kjøpte for noen uker siden beholder vi her hjemme, også flytter vi det mindre, hvite skapet til hytta. Hvis det er plass.

Stua er sånn akkurat nå.
Men vi skal flytte om - igjen - senere idag
Tven har stått mellom de to vinduene på bilde. Vi flyttet den til høyre på bilde igår, men vi får veldig problemer med gjennskinn i tven fra vinduene. Såhe.. min neste plan er å flytte tven tilbake på vinduveggen, men sette den foran det høyre vinduet. Vet ikke om det er en veldig god plan, men jeg er så lei av å ha det sånn vi har hatt det stående i snart 4 år.. Så nå blir det litt frem og tilbake før vi er ferdig.

Jeg har egentlig lyst å male om stua, derfor er det kjipt å ha tapet på veggene for da må det vurderes nøye før man evt. kan male over...

Ingen kommentarer: