onsdag 13. april 2016

Fri

Det fine med å ha en blogg som bare familie og venner leser er at det er null press på blogging. Jeg hadde neppe hatt noe problem med å hamret ut 2-3 innlegg om dagen, men jeg ser ikke helt poenget i det. Sååå jævla spennende er ikke livet mitt ;)


Nå har vi vel mer eller mindre bestemt oss for å ta hyttefri i april. Vi planlegger å ta to langhelger med hyttearbeid istedenfor i mai. Vi har foresten fått verdivurdering på hytta fra en megler, og det ble jo veldig bra! Det hjelper på motivasjonen om ikke annet.
Så denne helgen blir en ny hjemme helg og neste helg er det først bursdagsfeiring i Oslo før vi suser videre til Gdansk! Jeg skulle egentlig reise til Gdansk med jobben for noen år siden, men på grunn av ruteendring så booket vi om billettene fra Gdansk til Krakow. Dette blir mitt 3. besøk i Polen, jeg gleder meg! Håper de har en del av favorittbutikkene mine som ikke finnes i Norge.  Hvis noen jeg kjenner leser dette og har tips til hva man kan/bør gjøre i Gdansk så let me know.


Ingen kommentarer: