tirsdag 5. april 2016

Hvem er det som titter i mitt hode?

For lenge siden skrev jeg et innlegg her på bloggen min om det at noen bloggere (og sikkert andre?) hevder å ha funnet opp "ting", og at andre da hermer.
Min konklusjon på det hele var vel ca at kloke hjerner tenker likt, og at man kan ikke ta patent på en styling ide eller lignende.

Innimellom når jeg titter rundt på nettbutikker og ligendene så finner jeg ting som nesten er tatt rett ut av hodet mitt! Altså ideer som jeg har, som tydligvis andre også har.

Nå nettopp tittet jeg innom Ellos, og kom over et bilde som hadde et element som var tatt rett ut av planen min for hytta. Jeg har kjøpt inn alt jeg trenger, det gjorde jeg for mange måneder siden, men jeg har ikke fikset det ferdig siden hytta ikke er ferdig. Så sitter jeg her en tirsdagskveld og kommer tilfeldigvis over et bilde av deler av en styling som er helt likt det jeg skal ha på hytta.

Jeg måtte jo le, det føltes som om noen hadde tittet inn i hode mitt og hentet ut denne ideen!

Som jeg sa sist, kloke hoder tenker likt enten man vil eller ikke. Her trodde jeg at min ide var enestående (litt overdrevet), men så er det noen som har tenkt på akkurat det samme, tilogmed noen som lager stylinger for Ellos. Gode ideer kan heldigvis flere ha, og gode ideer er til for å deles :)

Ingen kommentarer: