søndag 3. april 2016

Når system blir til kaos

Min kjære kom hjem fra Oslo for noen timer siden, vi dro på den lokale pizza sjappa å kjøpte middag, spiste, så gikk han i garasjen og siden har ingen sett han....
Vel, da sitter jeg her og skriver en liten bloggpost om dagen igår.

Jeg har i HELE vinter letet etter favoritt lua i, favoritt overtrekk buksa mi, og favoritt skjerfet mitt. Borte vekk... har ikke sett snurten av verken det ene eller det andre. Men igår skulle jeg rydde bort noen vinterklær, og klatret opp for å legge de i en av boksene vi har stående i yttergangen.
Vel, i boksen lå alle tingene jeg har letet etter!
Jeeezes, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har lett oppi der. Mitt forsøk på å lage system ble bare rot...

Nå er det nesten så jeg håper det kommer mer snø sånn at jeg får brukt dette! Tuslet uansett ut idag i godværet med lue, skjerf og bukse sånn at de i allefall får luftet seg en gang denne sesongen.



Ingen kommentarer: