fredag 22. april 2016

Snart klar for tur

Denne uken har bare flydd avgårde med mange avtaler her og der, men i morgen er det fridag uten en eneste avtale.

På lørdag skal vi i bursdag i Oslo, og jeg har iiiiiiiiiiiiiiiinge aning om hva jeg skal ha på meg. Ikke har jeg penger til å kjøpe nye klær så jeg må finne noe i skapet. Så i morgen får jeg prøve litt. Siden vi skal reise videre på søndag, så tenker jeg at vi må ha "festklær" som også kan brukes videre på tur. Sko er jo også et problem, jeg tenkte å ta med meg et par litt finere sko siden man ikke kan gå på fest i joggesko. Men nå er det meldt regn i Polen, hele tiden mens vi er der så jeg vurderer om jeg må ta et par ekstra sko, og en jakke som tåler litt regn. ÅÅÅÅ jeg hater når det er meldt dårlig vær.


Snart er vi jo også kommet til mai, og jeg håper det blir såpass varmt i været at vi kan sette opp utebadet vårt snart. Det må jo være plussgrader for at man kan ha det ute, og her i nord er været veldig ustabilt så vi må vel sikkert vente til etter 17.mai.

 Planene for mai er egentlig bare å bruke tid på hytteoppussing, men først Polen!





Ingen kommentarer: