mandag 18. april 2016

zzZZzzZ

For en natt!
Aila har hatt vondt i magen så jeg har vært våken siden halv 3 i natt.
Dagen har vært veldig laaang, og jeg er så innmari trøtt at det kjennes ut som jeg har drukket alkohol.
Fikk i allefall Aila til dyrlegen og fikk medisiner. Samtidig som hun hadde time hos den ene dyrlegen hadde Billy marsvin time hos den andre. Siden dette med Aila var akutt så var det ikke akkurat planlagt, og dermed ble det litt kræsj.
Så jeg fikk levere Billy til timen sin en time før timen startet. Så dro jeg avgårde til neste time på andre siden av byen med Aila. Så kjørte jeg henne hjem etterpå, hentet Billy (da var hans opprinnelige time begynt så jeg trodde jeg skulle rekke å være med på den) kjørte Billy hjem, kjørte til apotek og dyrebutikk for å handle. Så matbutikk for å handle det vi trengte til middag..

Litt i tvil om jeg skal prøve å sove litt etter middag eller ikke. trøøøtt..


Ingen kommentarer: