fredag 6. mai 2016

Noen bilder fra hytta

Noen bilder fra de to siste dagene på hytta

Stua har fått tak, en hel vegg med tapet og foringer i vinduene.

Soverom 2 har fått gulv, maling på vindu, foringer til vindu og sparklet knevegg.

Doen er limt og skrudd fast i gulvet.
Sånn ellers oppdaget jeg at vi har akkurat litt for lite tapet. Noe som er super irriterende siden den er bestilt fra England.... Så nå vet jeg ikke om jeg skal bestille en rull til å håpe at den har samme batch, tror nesten at det ender med det for jeg vet ikke hva jeg ellers skal gjøre med veggen...

I morgen skal vi legge litt mer tak, denne gang på kjøkkenet. Også blir det muligens litt arbeid i yttergangen. Tut og kjør! Mulig at vi faktisk drar hjem i morgen ettermiddag, men vi får se det litt an.


Ingen kommentarer: