mandag 9. mai 2016

Sommerferieplan

Hvert år bruker jeg og mamsen å dra en uke til "syden", og det skal vi heldigvis i år også!
Vi drar jo som oftes til Kreta, og det skal vi altså gjøre denne gangen også, men til et annet sted enn det vi bruker. Jeg har jo hatt lyst til å bo litt nærmere Chania, og når mamma hadde funnet et hotell litt nærmere enn det vi bruker så var det bare å booke billetter.

Sånn ellers har vi ikke lagt noen konkrete planer. Vi må nok bruke noen dager på hytta hvis vi skal ha håp om at den noen gang skal bli ferdig. Også tenker vi å kjøre en tur til Mo i Rana i august.
Hovedferien får vi ta utpå høsten eller tidlig vinter.

Jeg fikk jo noen penger da jeg fylte 30 som jeg planla å bruke til en kul reise. Siden den bursdagen har jeg ønsket meg penger til både jul og bursdager sånn at jeg skulle få nok til turen, jeg har jo ikke hatt muligheten til å spare av inntekten min. Nå har jeg snart spart ferdig så nå skal jeg starte å planlegge :) Håper bare min kjære vil være med så jeg slipper å dra alene ...

Ingen kommentarer: