tirsdag 21. juni 2016

AU....

Men denne gangen au i pengboka ;)

Jeg bør vel egentlig holde senga å bli frisk, men siden jeg måtte kjøre å hente aviser til marsvinene så svingte jeg likesågodt innom kjøkkenbutikken som har opphørssalg. Fant noen håndtak til hyttekjøkkenet, men så gikk jeg en runde og endte opp med å kjøpe en baderomsinnredning.
Jeg skulle jo kjøpe en fin steinvask til nesten 3000,- også fikse resten av ymse greier, men nå har jeg altså kjøpt en innredning.

Denne kostet 3000,- og er fra JKE
Fikk 29710,- i rabatt ;)
Planen i hodet mitt er nå at vi skal bruke et annet speil, også muligens ha litt høyere bein.
Men jeg er jammen fornøyd selv om det ikke blir helt sånn som jeg hadde tenkt med den dyre steinvasken. Men nå sparer vi også litt tid med å snekre sammen innredningen, og prisen blir faktisk litt billigere enn den opprinnelige planen.

Ingen kommentarer: