torsdag 2. juni 2016

Hallo juni

Da var det jammen blitt juni, og vi surrer videre.


For noen uker siden kjøpte vi et brukt kjøkken, og det har vi solgt idag. Vi tjente ikke så veldig mye på det, men nok til at det dekker inn halvparten av utgiftene til ny komfyr til hytta. Jeg har forsøkt å få ta i en brukt 50 cm i ukesvis, men nå har vi kapitulert å kjøpt en ny. Eller mamma og pappa har kjøpt den for oss på innlandet idag.
Ventilatoren som vi kjøpte brukt var jo så skitten at den ikke ble ren så vi har også kjøpt ny ventilator. Den kommer på mandag sammen med benkeplatene og vasken. Så da er vi faktisk i boks med det vi trenger til kjøkkenet!

Sånn ellers så samler jeg sammen fine ting til hytta. Igår kjøpte jeg en hjort på finn for en 50lapp som skal få flytte på hytta etterhvert. Det er jo det som er det morsomme! 

Denne helgen skal vi være hjemme og ikke på hytta. Min kjære er blitt syk, og det kjenner nesten ut som jeg også brygger på noe så da er det best å være hjemme å bli frisk.

Ingen kommentarer: