lørdag 25. juni 2016

Teller ned til ferie

Jeg og mamma drar som regel en uke til syden hver sommer.
Og vanligvis reiser vi i juni, men denne gangen reiser vi ikke før i midten av juli!
JO dårligere været blir her hjemme, jo mer gleder jeg meg til ferie!

Denne gangen skal vi til Agii Apostoli. Der har vi aldri vært før så det blir sikkert fint.

Dette er jo veldig nært Chania så vi kommer oss forhåpentligvis innom der en tur.
Blir faktisk mitt 9. besøk på Kreta, og 13. besøk i Hellas. Hellas er det landet jeg har vært mest i. Nr 2 er Tyrkia med 9 besøk, og hva som er nr 3 har jeg faktisk ingen aning om. Når det er snakk om charter så er det muligens Spania med 7 besøk, men jeg tror muligens jeg har vært like mange ganger (om ikke flere?) i Thailand.

Sånn går no dagan...

Ferien til meg og min kjære har vi ikke tenkt på enda. Vi har brukt så mye penger på hytta i vinter og vår, og vi må nok bruke enda en del til før vi er ferdige, i tillegg fikk jo jeg en giga baksmell på skatten så nå henger ferien i en veldig tynn tråd. Eller ferie blir det vel alltids, men kanskje ikke akkurat sånn jeg hadde ønsket.

Ingen kommentarer: