lørdag 17. september 2016

Et berg av ting

Jeg har jo samlet ting til hytta i snart et år! Det betyr at det fylles opp her hjemme med ting og tang. Alt fra møbler, til håndduker, fat, glass til gardiner, stearinlys og pynt.

Nå er jo ikke hytta i nærheten av å kunne møbleres eller dille dalles. Og det er så KJEDELIG!!
Herregud så kjedelig det er!

Jeg har jo ca en million ideer som svirrer rundt hele tiden og det er litt slitsomt at jeg ikke får testet ut en eneste en av dem. I allefall i praksis... jeg tester jo i hodet hele tiden ;)

Sist vi var på hytta var en som egentlig kjøpte hytta før oss (komplisert historie) innom. Han var å hentet tingene sine før vi overtok, så han vet jo hvordan tilstanden var før vi startet oppussingen. Han var super imponert, og da blir vi (eller i allefall jeg) happy.

Men tilbake til berget av ting.
Jeg lurer nesten på om jeg må begynne å selge unna noe. Altså ikke tingene til hytta, men de andre. *ler*

Ingen kommentarer: