tirsdag 6. september 2016

Nesten ferdig?

Vi er faktisk nesten ferdig med stue og kjøkken. Hvis man ser bort fra vann, strøm og ild (varme) så er det bare to tre lister og døren ned til kjelleren som er igjen.

Siden vi er neeesten ferdig har jeg lekt litt med plassering av møbler. Og da møbler som i sofaene...





 Ønsker meg i utgangspunktet denne sofaløsningen (bilde ovenfor) men det går ikke for det blir for nærme ovnen. Løsningen vi nok ender opp med er noe som på det første bilde vil jeg tro.
Har vært veldig usikker på om vi skulle ha gardiner i stua. Har nå kjøpt noen på supersalg til 25,- pr lengde som jeg tenker vi skal prøve ut om kan funke. Funker det ikke så blir det neppe gardiner :) Blir seff. blåe gardiner. Jeg har jo tatt hjem de jeg hadde kjøpt til hytta å hengt på soverommet.

Ingen kommentarer: