tirsdag 20. september 2016

Vaskerom

Vaskerommet i huset her vi bor er ganske tragisk. For å komme dit må jeg klatre ned en trapp eller gå ut og rundt, og inn kjelleren.
Tungvindt!

Vi hadde jo planer om å lage et ekstra bad og vaskerom i kombo. Varmekablene og alt av avløp ligger klart, vi har egentlig bare å legge taket, flislegge gulv og vegger. Flisene har vi faktisk liggende, do hadde vi men den har vi satt inn et annet sted. Badekar hadde vi også, men jah..

I forrige uke måtte vi vel egentlig innse at vi ikke kommer til å bygge et bad slik vi hadde tenkt. Så løsningen nå blir av et mye enklere slag. Fliser kun på gulv, også beholder vi veggene slik de er. Tak må vi selvsagt legge også sette inn en do og et badekar. Jeg bryr meg egentlig bare om badekarret jeg da :)

Hvis jeg noen gang får bygge eget hus så skal jeg ha vaskerom i samme etasje som soverom og bad, det hadde gjort tingene veldig mye enklere.

Ingen kommentarer: