torsdag 20. oktober 2016

Du kødde!

For noen (mange) uker siden fant jeg en superfin blå puff på bruktbutikken. Det var love at first sight, og jeg kjøpte den med meg hjem for under en 50lapp. Skulle ta den på hytta, men hytta er jo ikke ferdig så den er nå blitt her hjemme. Igår sto jeg å tittet på puffen å sa til meg selv at jeg skulle jammen hatt en til, og lurte på om jeg kunne lage en annonse på finn.no ønskes kjøpt, men tenkte at det var liten sjanse for at noen skulle ha akkurat en lik puff.

Så idag tok jeg turen bort på bruktbutikken fordi jeg kjedet meg, og der stod den jammen. Puff nr 2. "Du kødde" sa jeg høyt, og tenkte at det er jo helt sykt at en akkurat lik puff dukker opp dagen etter at jeg tenkte at jeg burde hatt en til. Hva er lissom oddsen for det.
Kanskje det er flere ting som jeg gjerne skulle hatt som jeg kan tenke på også dukker de opp sånn ut av det blå?

Jeg er i allefall superfornøyd med min nye puff til 40,-

Ingen kommentarer: