lørdag 22. oktober 2016

På veggen

Vi har jo bodd i huset vårt i noen år, men vi har ikke fått så veldig mye opp på veggene i stua.
Den grå tapetveggen har jeg jo egentlig lyst å male over for jeg er pittelitt lei, men for et par måneder siden fikk jeg den fine ideen om å kjøpe bildelister for å ha på veggen i stua.

Jeg stresset rundt som en fjott for å finne hyller, men den eneste butikken som hadde var veldig dyr, så jeg ente opp med å bestille fra Ikea og var supersnurt fordi det tok såååå lang tid.
Vel hyllene kom i posten, og vi fikk de opp på veggen. Nå, mange måneder senere så ser hyllene sånn ut:

Halvferdig.

Jeg bare satte inn tingene som stod rundt omkring på tilfeldige steder og sånn har det stått siden. Jeg tror kanskje jeg må ta meg sammen å få fikset dette her snart.. snart...

Ingen kommentarer: