søndag 2. oktober 2016

sY

Jeg har symaskin.
Egentlig er det mammas symaskin som hun fikk til jul et år men hun likte den ikke så dermed er den havnet her hos oss.
Jeg kan verken sy eller strikke, og strikking kommer jeg aldri til å skjønne meg på.
Men å sy, tror jeg muligens at jeg skal få til.

Jeg har ekstremt mye klær for jeg liker ikke å kaste, og jeg har et håp om at jeg skal veie 50kg igjen og dermed passe alle klærne *knegg* så dermed har jeg mye liggende. Noen av klærne har jeg også gode minner til så jeg har liksom ikke lyst å kaste de av den grunn selv om de burde vært kastet.
Nå har jeg tenkt ut at det kanskje er mulig å lage et lappeteppe av klærne. Altså klippe til lapper også sy sammen, men jeg er usikker på om det er mulig å sy sammen så mange forskjellige typer stoff. Kan man det? Blir det fint?
Angrer litt på at jeg for det meste var på sløyden og ikke håndarbeid på ungdomsskolen, for jeg har virkelig ikke peiling.

Uansett klarer jeg ikke å sy noe som helst på lang tid så jeg får vel bare google rundt å finne  ut av det :)

Ingen kommentarer: