torsdag 24. november 2016

Drømmer om påskeferie

(en måned igjen til jul så da passer det vel å snakke litt om påske?)

Jeg drømmer om å reise bort i påsken. Ordentlig bort, ikke bare til hytta for å snekre....

Påsken er som kjent høysesong, og dermed er prisene på topp. Løsningen for å få det billigere er selvfølgelig å reise i selve påsken. Altså ikke når påsken begynner, men midt i påsken engang.
Jeg sjekket prisene for hva jeg kunne få til hvilken pris. Fire dager i Krakow. 4081,- for to stk fra Tromsø inkl. hotell. Fem dager til Nice for 4216,- det også fra Tromsø.
(Prisene har fratrukket cashpointene vi har hos Norwegian, ca 1300,- og jeg har valgt edrulig priset hoteller)
Har sjekket mange andre byer også, men dette var jo to av de billigste løsningene.
Nå har jeg jo vært både i Nice og Krakow (tilogmed to ganger) så jeg vet ikke om vi blir å velge noe av disse eller om vi i det hele tatt kommer til å reise noen sted. Jeg har også Roma og Barcelona på lista som alternativer. Min kjære må jo uansett sjekke med jobben om han får fri. Jeg har i allefall påskeplaner på blokka, så får vi se om det blir noe av det. 
Til neste år er det faktisk 10 år siden vi var i Roma sist så kanskje vi må kjøre en reprise ;)


Ingen kommentarer: