fredag 18. november 2016

Julegaver og jul

Jeg har bare en julegave igjen å kjøpe! (den vanskeligste)
Er helt imponert over meg selv, det er ikke ofte at jeg er ferdig over en måned før jul.
I tillegg til å være ferdig med mine egne gaver er jeg også nesten ferdig med min kjæres gaver, så klapp på skuldra til meg selv ;)

Selv om jeg anser meg som ferdig med handlingen er det fremdeles en del som gjenstår. Mange av gavene som er bestilt på nett må jo dukke opp i posten, det må pakkes og noe må sendes.
Gavene som skal hjem sender jeg innover denne uke så slipper jeg å tenke noe mer på akkurat det.

I år tenker jeg at jula blir slack. Jeg tror vi bare skal bake kakemenn og lage pepperkakehus og det blir det. Siden vi skal være hjemme hos oss selv i jula blir det neppe særlig med julemat heller, så vi får heller mekke litt tapas og annet som vi liker. Kanskje mamma fikser oss litt pinnekjøtt til julaften, men jeg tror det blir den eneste dagen med tradisjonell julemat. Sånn ellers skal jeg i allefall bare tasse rundt i pysjamasen *ler* og min kjære forsvinner vel til garasjen ;)


Ingen kommentarer: