onsdag 16. november 2016

Min billige favoritt

Jeg elsker duftlys, røkelser og dufteoljer! Jeg flyttet jo hjemmefra da jeg var 16, og det luktet alltid godt på hybelen min fordi jeg var superglad i å bruke sånne duftoljer. Kirsebær var nok favoritten lenge.

Nå er jeg kanskje mer fan av duftlys, og veldig mange duftlys er dyre. Veldig dyre. Så dyre at jeg nesten ikke våger å bruke de.

Vel, for noen år siden (?) åpnet Sparkjøp butikk her, og de selger et himmelsk duftlys som lukter eple og kanel. De ser ca sånn her ut:


                                                                (dårlig fotolys)

Disse lysene er min absolutte favoritt! Og det beste er at de koster bare 10,- så jeg trenger ikke å ha dårlig samvittighet for å bruke de opp. De har i flere andre dufter også, men jeg foretrekker eple og kanel, passer jo fint nå når det går mot jul, men jeg bruker de hele året. (Det gjør jeg forsåvidt også med kongerøkelse også;)

Så det var dagens lille tips herfra 

Ingen kommentarer: