tirsdag 27. desember 2016

Julelei

For å være helt ærlig er jeg allerede ganske så lei av jul, og egentlig har jeg lyst å bare pakke ned juletre og julepynt, men jeg må vel kanskje drøye noen dager til.

Siden denne bloggen aller mest fungerer som mitt eget oppslagsverk kunne jeg godt tenkt meg å skrevet komplette lister over hva jeg har fått og gitt i julegave, men det gjør man jo ikke så jeg tar bare en liten oppsummering her.

Til jul har jeg (og noe har vi fått sammen) fått sminke, hudprodukter, superundertøy, penger, termos, turkopper, koppeholdere, salatbestikk, skål, telys, et gavekort, servietter, ullester <3 .="" p="">Min kjære har i tillegg fått to skjorter, votter, bøker, lampe, storbytur og sikkert noe mer.
Dyra i huset har også fått snacks, og Aila fikk et sett med nye børster.

Av oss har folk fått superundertøy, hudpleieprodukter, flere har fått tallow lys, 3 flasker vin, kalender, smykker, selfiestang, bøker, klær, bilderamme, lyslykt, andre stearinlys, konfekt, salt og pepperbøsse, og sikkert noe annet som jeg ikke kommer på. Jo akevitt fra spritfabrikken ved hytta. 

Jeg er veldig glad og takknemlig for alle gavene jeg (vi) har fått, tusen takk :)

Nå gleder jeg meg bare til jeg kan pakke bort julen og pakke frem bikinien. Vi får ca 10 dager med strandliv så jeg har vært å kjøpt en pose med tynne pocketbøker til turen. 



Ingen kommentarer: