onsdag 28. desember 2016

Julesalg

Eller romjulssalg heter det vel...

Idag har jeg dristet meg ut for å titte litt på salget.
Vanligvis har jeg et eller annet jeg har planlagt å kjøpe på salget, men ikke akkurat i år. Jeg sparer jo penger til ferien i januar så jeg har egentlig ingen planlagte kjøp. Men et lite kjøp ble det, og da deler jeg jo et lite tips med den som titter innom her.

Jeg kjøpte til meg selv en gavepakke a la dette her.
Disse finnes jo i alle mulige varianter, og selges nå til halv pris på de fleste apoteker og sminkebutikker, og da blir prisen ganske fin i forhold til å kjøpe produktene hver for seg. Så hvis du har favoritt produkter som er nesten tom så kan det være lurt å sjekke om de finnes i gavepakning for det er mye billigere. 350,- betalte jeg for en pakke a la den på bildet. Skulle jeg kjøpt de "løs" ville bare dag og nattkremen kostet noe over 600,- Så for alt i pakken tror jeg ville ligget rundt 1500,- hvis man skulle kjøpt det hver for seg, så det var jo på en måte et godt kjøp allerede før det ble priset ned.

Overhørte ganske mange som var ute for å kjøpe neste års julegaver, så det kan jo også være en ide. Eller hvis man skal i en bursdag om en måned eller to kan det være lurt å se, hvis du vet hvilken krem tante Pose liker så er det bare å slå til på romjulssalget ;)

I morgen skal jeg til kiropraktoren, endelig! Også skal jeg titte litt til på salget :)

Ingen kommentarer: