søndag 25. desember 2016

Vi skal til:

Wien!

At jeg har klart å holde det hemmelig for min kjære i nesten en mnd. er ganske utrolig. Vet ikke hvor mange ganger jeg har holdt på å røpe meg. Vel, dette er da altså julegaven fra meg. Siden det ikke ble noe av påsketuren bestemte jeg meg for å likevel å få til en tur, og når jeg skulle bestemme helt alene så falt valget på Wien. Valget ble jo selvsagt også tatt på bakgrunn av flypriser og flytider, og når alt klaffet så fint så ble det Wien. Det eneste jeg ikke sjekket var om min kjære fikk fri fra jobb, men når vi ikke skal reise før i mars så regner jeg med at det går greit å få to dager fri.

Jeg er veldig fornøyd med en gave til min kjære som jeg selv kan være med på ;)

Sånn bortsett fra julegaver hadde vi en fin julaften igår. Eneste skår i gleden er at jeg har fått så forferdelig vondt i hode. Jeg har knapt sovet i natt, og det kjennes nesten ut som noen har slått meg i hodet med ei steikepanne. Så nå har jeg ligget på sofaen et par timer med alle lysene av, min kjære skrur på en bil mens jeg slapper av. Har fremdeles vondt i hodet, men det er ikke så intenst som det var i natt. Har akkurat bestilt time hos kiropraktoren til torsdag, men håper hodet blir bedre før den tid.

Fortsatt God jul allemann alle! :)

Ingen kommentarer: