mandag 2. januar 2017

2 uker til avreise

Igår fikk vi hentet ned kofferten fra mørkloftet, så nå er jeg klar for å fylle den.

Innimellom lurer jeg på om min kjære er helt svimeslått. Igår fikk han først med seg at jeg har booket en 170kvm "villa" med eget basseng til ferien. Siden han hadde ønsket seg hotellrom med eget basseng så ordnet jeg jo det, og fortalte det til han, men det har han tydligvis ikke fått med seg.

                                                        (bilde lånt fra nettsiden til hotellet)

I løpet av denne ferien skal vi bo på tre forskjellige hoteller. Et i Hongkong sentrum, også dette her med eget basseng, også skal vi ha den siste natten på et flyplasshotell i Hongkong. Syke tid så dyrt det er, spesielt natta på flyplasshotellet. Tror den kostet 1600,- eller noe sånt.

Hadde egentlig tenkt å ta sol før vi skal reise, men jeg har enda ikke kommet så langt. Jeg har jo ikke hatt sol på kroppen siden sommeren 2015, så jeg frykter at jeg kan bli brent fort som f, selv med solkrem av høy faktor.

Bøker kjøpte jeg inn før jul, så i løpet av uka må jeg sjekke sommerklær og bikini samt finne frem adapter. Gleder meg, selv om jeg gruer meg til laaaang flytur. 


Ingen kommentarer: